Dviratis gali būti pristatytas nepilnai surinktas (nuimtas priekinis ratas, vairas, balnelis, pedalai). Pirkėjas yra atsakingas už tinkamą dviračio surinkimą, pavarų sureguliavimą ir paruošimą naudojimui. Dėl pilno dviračio surinkimo rekomenduojame kreiptis į mūsų dviračių serviso specialistus.
Būtina žinoti! Siekiant užtikrinti saugų dviračio eksploatavimą, rekomenduojama periodiškai atlikti profilaktinę patikrą bei laiku keisti besidėvinčias detales tokias kaip: stabdžių kaladėlės, trosai, guoliai ir pan. Šie darbai nėra įtraukti į dviračio kainą.
Priekinė amortizuojanti šakė – patogumui, geresniam sukibimui važiuojant įvairiu reljefu, aplenkiant pasitaikančias kliūtis, saugesniam nusileidimui nuo kalno.
Grandinė dažniausiai pilnai paslėpta po grandinės gaubtu – didesnė apsauga nuo nešvarumų, išsitepimo ir drabužių "įtraukimo" minant. Dėl grandinės gaubto ją tenka rečiau tepti, o dėl dažniausiai naudojamų vidinių pavarų – tampa ir ilgaamžiskesnė.
Balnelis platus, minkštas, dažnai su papildoma amortizacija – kiek įmanoma komfortiškenėms kelionėms.
Žibintai prijungti prie dinamos – apšvietimo generavimas minant, nereikės rūpintis papildomu apšvietimu bei akumuliatoriumi.
Padangos vidutinio pločio, nedidelio protektoriaus. Už kalnų dviračio padangas jos siauresnės (todėl greitesnės), o už plentinio – patvaresnės. Dažnai turinčios apsaugą nuo pradūrimo.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.
Pavaros vidinės – reikalaujančios mažiausiai priežiūros.
Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, galima išgauti didelį efektyvumą.
Dviračiai buvę ekspozicijoje. Gali turėti smulkių defektų. Prieš perkant – teirautis.