Dviratis gali būti pristatytas nepilnai surinktas (nuimtas priekinis ratas, vairas, balnelis, pedalai). Pirkėjas yra atsakingas už tinkamą dviračio surinkimą, pavarų sureguliavimą ir paruošimą naudojimui. Dėl pilno dviračio surinkimo rekomenduojame kreiptis į mūsų dviračių serviso specialistus.
Būtina žinoti! Siekiant užtikrinti saugų dviračio eksploatavimą, rekomenduojama periodiškai atlikti profilaktinę patikrą bei laiku keisti besidėvinčias detales tokias kaip: stabdžių kaladėlės, trosai, guoliai ir pan. Šie darbai nėra įtraukti į dviračio kainą.
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.
Medžiaga – plienas, itin tvirtas. Lengvai suvirinamas, pigesnis nei aliuminis ar anglies pluoštas.
Dažnai dedami plastikiniai purvasaugiai norint išlaikyti minimalų bendrą dviračio svorį, norint pritaikyti papildomai dedamą bagažinę daiktams.
Pavaros vidinės – reikalaujančios mažiausiai priežiūros.
Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, galima išgauti didelį efektyvumą.
Tinka gauti APVA kompensaciją pridavus seną automobilį. Už vieną dviratį galima gauti 300 eur kompensaciją, galima pirkti 2 vnt. ir taip gauti 600 eurų kompensaciją už vieną utilizuotą seną taršų automobilį. Išduodami reikalingi dokumentai APVA paraiškai teikti